Det stora äpplet.

Efter många turer fram och tillbaka med billiga flyg, dyra flyg och ännu dyrare flyg är det äntligen klart (priserna sjönk)!! Jag ska åka till New York! Åh vad jag har längtat tillbaka dit. Det är nu över fyra år sedan jag var där och då var det ett studiebesök. Halva dagarna var inbokade med studiebesök och till råga på allt blev jag SJUK under resan. Inte för att jag klagar för hela resan var ju betald. Men... Nu ska jag åka dit och få göra det jag (och resesällskapet) vill! Åh vad jag längtar!

Så nu är det shoppingstopp som gäller. Spara, spara, spara! Åh! För en gångs skull vill jag att det ska bli höst!






















Ja, jag vet att vissa bilder är på fel håll, men klockan är ju för tusan 01:00!!! Men jag avslutar med en liten låt...


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Så roligt, jag vill också : )

Hur länge blir ni borta?

2011-06-23 @ 05:31:39
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0