En ängel genom väggen.

När jag var hemma för ett par veckor sen (jisses vad tiden springer!) hade min mamma köpt en ny heminredningsdetalj till köket och hallen. En jättesöt liten ängel som flyger genom väggen. Ja, så ser det ut i alla fall.

Det är en tvådelad ängel - en framdel med ansiktet och överkroppen och en bakdel men benen och rumpan - som man hänger på väggen. En del i varje rum och så ser det ut som att den flyger genom väggen. En jättesöt liten detalj som jag själv hade kunnat tänka mig att ha, men vart? I min lilla pluttetvåa kan jag inte ha en sådan. :( Det finns inga väggar där den kan flyga. Ja, om jag inte vill borra i kaklet i badrummet eller sätta ena delen i vardagsrummet och den andra i ett köksskåp. Nej... En flygande ängel får det bli i nästa lägenhet. Tills dess får jag titta på mammas exemplar när jag kommer hem!!


Bakdelen...



...framdelen...



...och hela ängeln. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du gillade den. Själv älskar jag den och fick till slut beställa den från Hemma hos Haglund, där de av någon anledning bara hade bakdelar på lager ;))

2011-06-17 @ 15:08:15
Postat av: Anonym

Varför inte mellan kök och sovrum. Skulle bli kalas ;))

2011-06-17 @ 15:56:08
Postat av: Melissa

Var har hon köpte den? Jag bara MÅSTE ha två stycken!:.) Maila mig gärna svaret så har jag det kvar:.)

2012-09-10 @ 21:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0