En tredjedel avklarad!

Jag är trött. Jag är sliten. Jag har ont i fötterna. Mina händer är torra som fnöske. Mina naglar är halvt förstörda. Men... Första dagen av tre är avklarad! Yes, yes, yes. Dam är så gott som klart. Ja förutom all prismärkning och alla skyltar. Barn ser ut som ett bombnedslag så det är första projektet imorgon bitti. Herr har jag inte börjat på, men där är å andra sidan inte så mycket att göra heller. Skönt. Så just nu sitter jag och funderar på när jag behöver vara på jobbet imorgon. *hmmmm* Får fundera lite.

Idag köpte jag mig ett par snygga höstboots. Japp. Det blev ännu ett skoinköp, men det här var rena fyndet och jag ska vårda dem ömt tills hösten är här. Jag kunde inte motstå för de var så himla fina. Kan tänka mig dem till en fin kjol eller klänning till hösten. Grova strumpbyxor till. Eller till ett par tighta jeans. Japp. Sjukt snyggt. Tyvärr orkar jag inte lägga ut någon bild ikväll. Jag är alldeles för trött. Men en annan dag så. :)

Nu ska jag äta något lite snabbt och sen stupar jag i säng! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0