Kort sommarkjol.

Åh! Fint väder idag igen. Solen strålar in i lägenheten och gör den varm som en bastu. Solen får mig att inse att jag nog borde damma. Dammet syns så mycket bättre i solens strålar. Det får jag ta ikväll.

Den här sommaren har jag köpt otroligt lite nya kläder. Ja, jämfört med tidigare år alltså. Bara en klänning. Vad hände? Kanske lika bra det eftersom sommaren har dröjt även i år.

Nu när sommaren äntligen är här på ett litet gästspel (smhi visar nämligen regn i helgen) passar jag på att använda mina sommarkläder. Idag blir det en kort, blommig kjol som jag fick av min syster och hennes sambo i födelsedagspresent. Knappar framtill och blå blommor. Till det svart linne och om en liten stund svarta sandaletter. Somrigt och fint.

Kjolen är egentligen lite kort. Jag är inte van vid den här kjolslängden, men det är väl bara att vänja sig! Eftersom jag klättrar lite upp och ner för stegar och sådär så har jag på mig ett par avklippta strumpbyxor under kjolen. Jättesmidigt! Då vet jag att det inte är trosorna jag blottar utan ett par lite längre strumpbyxcykelbyxor. :) Smart va!

Nu ska jag gå ut lite i solen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0