Ladda batterierna.

Det har varit mitt fokus den här lediga förmiddagen. Jag tog en rejäl sovmorgon och det var behövligt. Jag har tre tuffa och långa arbetsdagar framför mig och då kommer all energi att behövas! Därför njuter jag idag när jag har en normallång arbetsdag med sovmorgon. För imorgon, torsdag och fredag lär ta på krafterna! Hej 12-13 timmars arbetsdagar!

Yesbox. Nu ska jag äta lite sen frukost innan jag svidar om och åker till jobbet. Pyjamas är väl fortfarande inte en ok arbetsklädsel va? :)



Vit blus från Lindex, jeans Gina Tricot, lite färgglada smycken och
röda tygskor från Din Sko (oväntat!?)



Färgklick på fossingarna och på armen!


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken fin färg du fick härom helgen ! Bra med Halmstad ;)

2011-06-15 @ 06:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0