Matchar vitt med vitt.


Solen skiner! Det är fredag! Bara några timmars jobb och sen är jag låååångledig i fyra dagar. Lovely.

Dagen till ära inviger jag mina jeansskjorts som jag beställde från HM för några månader sedan. Det är liiiiite för stora, men det är mest lite skönt. Det i kombination med Boyfriend fit är inte helt fel. :) Jag matchar även vitt med vitt. Vitt nertill i form av två styck degfärgade ben. Vitt upptill i form av en vit blus med lite volangärm. Vitt möter vitt. Fast... Brunbrända ben (och armar, mage, rygg, ansikte... Ja, typ hela kroppen) vore sjukt mycket snyggare, men man tager vad man haver som det ju brukar heta.


Jeansskjorts från HM. Blus från Lindex. Strumpor från Lindex som
snart byts ut mot remsandaletter från Din Sko.




Blus med liten volangholkärm. Färgen matchar även de vita spirorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0