Min biljett har anlänt.

Usch! Jag har knappt sovit en blund inatt. Jag kom i säng vid 01.30 och sen var det lögn att somna. Bara massa New York-tankar i huvudet. Vart ska vi bo? Behöver jag köpa stödstrumpor till flygresan (mina fötter svullnade ju rätt mycket sist)? Undrar vad vi får för mat på planet? Vad ska jag packa? Vilken jacka ska jag ta? Vad ska jag ha för skor? Hur mycket behöver jag ha med mig? Hur mycket pengar ska jag växla? Vad vill jag göra? Vad ska jag shoppa? Vad vill jag äta? Vad behöver jag ordna med innan vi åker? Vem ska jobba i stället för mig? Vilken resväska ska jag ha? Behöver jag packa hårtork? *gaaaaaahhhhhh*

Till slut lyckades jag somna. Dålig sömn. När jag vaknade för en stund sen var jag lite förvirrad. Bokade vi resa till New York inatt? Nej, det kan vi ju inte ha gjort... Så jag fick gå upp, slå igång datorn och kolla min mail. Bokningen låg där och även biljetten hade trillat ner. Jo... Jag ska till New York! En vecka i höst. I november. Sjuuuuukt! Åh vad roligt!!

Nej, nu ska jag ner och tvätta. Sen packa lite. Det ska ju börjas i tid. ;) Sen jobba. Hur ska jag kunna jobba när jag är såhär trött? *gäsp* Jaja, det ska nog gå!



Jag uppe i Empire State Building förra gången jag var i New York.
Då var det maj och supervarmt. Säkert närmare 30 grader och helt
vindstilla!! Jag var sjuk. Jätteont i halsen, förkyld, lite febrig och helt
utan röst. Osis. Den här gången hoppas jag på friskhet!!

Kommentarer
Postat av: Mia Vedlund

Hej hej vad kul dina poster verkar vara! lär verkligen att läsa på din blogg igen. :) Ha en trevlig dag (:

2011-06-28 @ 12:44:41
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0