Skorna får vänta.

Jisses! Gårdagens alla timmar på jobbet tillsammans med två nätter med alldeles för lite sömn har satt sina spår. Jag är så trött så trött! När klockan ringde i morse och jag hörde regnet smattra utanför fönstret ville jag bara dra täcket över huvudet och somna om, men icke! Pigg som en lärka (nja...) skuttade (nja...) jag upp ur sängen och visslade av pigghet (nja...). Nu håller jag på att packa lite samtidigt som jag försöker få i mig frukost.

Regnet smattrar fortfarande och jag är lite irriterad på mig själv att jag fortfarande inte har köpt de där gummistövlarna (fast ändå tur eftersom det hamnade på REAn igår...). De gamla får ryka fram och sandalerna får åka med i en påse.

Nej... Dags att bege sig! De utlovade bilderna på nya skorna får vänta. Hinner inte. Orkar inte. Nu tar jag helg och längtar ändå lite till måndag (förhoppningsvis)! Varför? Det får du veta då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0