Sol. Sol. Sol.

Åh sicket underbart väder! Typiskt att jag inte har min lediga dag idag, men men. Huvudsaken är att det är varmt och skönt och att solen skiner! Då blir jag glad. :)

Efter en lång och jobbig dag igår tog jag sovmorgon idag. Jag bestämde mig för att sova tills jag vaknade, men jag satte såklart en klocka utifall att kroppen inte skulle vilja vakna i tid för att hinna till jobbet. Men jag vaknade utvilad vid 08.40. Underbart! Jag hade lite huvudvärk eftersom det var så himla varmt i sovrummet. Hej bastu!

Tänk vad vädret kan göra! Tänk så mycket gladare man kan känna sig bara för att solen skiner! Tänk så mycket lättare allt känns när man får gå upp på morgonen och ta på sig jeansskjorts och ett linne! Tänk så mycket härligare saker känns bara för att man får ta på sig solglasögon, sandaletter och lämna jackan hemma! Jag älskar sommaren! Punkt slut.

Nu hoppas jag bara att det fina vädret håller i sig till min semester. Tyvärr verkar det bli dåligt till helgen, men jag hoppas att det bara är tillfälligt.

Nej... Dags att gå ut lite i solen! Får passa på innan jag ska jobba. Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0