Varför är det så svårt?

Söndag. Jag är lite seg och trött i huvudet. Jag skulle definitivt ljuga om jag sa något annat. Men det var det värt för jag hade väldigt kul igår! Skålar i lite päronsaft på det!

Just nu försöker jag få i ordning lite i min garderob. Jag förstår inte varför det måste vara så svårt att hänga in kläderna direkt på kvällen innan jag går och lägger mig? Det borde vara lätt, men i stället hamnar kläderna i en hög på min fåtölj. Sen blir det en stor hög och efter en vecka måste jag hänga in allt. Onödigt! Det skapar bara irritation. Menmen. Jag ska väl bättra mig jag också! Förstår bara inte varför det ska vara så svårt?

Fru A har sått ett litet frö i mitt huvud idag som har växt sig stort alla redan. Jag tvekar lite, men är ändå säker. Konstig kombination... Fast det är så det känns! Nu hoppas jag bara att det blir av!

Nej... Dags att hänga in kläder och röja i ordning lite. En hektisk vecka ligger framför mig och det blir lååååånga dagar på jobbet! Alldeles för långa. Så på fredag lär jag vara trött. Jag lär vara sliten. Menmen. Det får det vara värt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0