Världens bästaste uppfinning.

Ja, jag vet att det inte heter bästaste, men nu fick det helt enkelt bli så. :)

Jag är ledig idag och det är alldeles, alldeles underbart! Jag tog sovmorgon (som avbröts av att telefonen ringde. Inte kul. Svarade inte. Förlåt.) och nu sitter jag i soffan iklädd tights och en stor t-shirt. Jag har precis ätit frukost. Fil med hallon och blåbär och lite grova flingor (som till min irritation innehåller alldeles för mycket socker för sitt eget bästa. Finns det några nyttiga frukostflingor alls därute? Och nu menar jag inte müsli för det har jag tröttnat på). Lovely!

På dagens schema står det rätt mycket grejer. Borde verkligen sätta igång, men soffan är ju såååå skön! Så... Vad ska jag ta mig för idag? Jo... Jag ska städa lite, hänga in kläder i garderoben (Varför har jag en fåtölj bredvid sängen? Jag lägger ju bara kläder i den ändå och det stökar bara till...), lägga in tvätt, borde löpträna (har sån jädrans träningsvärk så vi får se hur det går), handla jäst, vetemjöl och äpple, baka frallor med bland annat jäst, vetemjöl och äpple, baka något med rabarber, borde löpträna, packa den lilla rosa, bara ta det lugnt och känna lite stress försvinna, borde löpträna... Ja, ungefär det där. Jag får se hur mycket som hinns med, men jag hoppas på att bocka av hela listan!

Så... Dags att ta tag i saker och ting. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0