Åh! Jag vill bara gömma mig.

Jag sitter och kollar på första avsnittet The Bachelorette Sverige på TV3. Det är så pinsamt dåligt tycker jag. Just därför måste jag titta. De försöker göra det så likt det amerikanska originalet som möjligt, men det blir liksom bara.... Ja, pinsamt dåligt! Det blir krystat, fånigt och jag vill helst gömma mig lite under filten och smygtitta lite med ena ögat.

Jag gillar den amerikanska versionen bättre. Det är mer okej för det programmet att vara alla de där sakerna just eftersom det är USA vi pratar om. Där får saker vara lite överdrivna och fåniga. Det är okej och mer sevärt. Jag köper det fåniga, men inte här. Det blir bara... Pinsamt dåligt.

Men jag fortsätter att kolla. Just för att det är så pinsamt dåligt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0