Ännu en hektisk dag.

Sicka roliga uppdateringar det blir just nu... Eller inte. Men det är så himla mycket nytt för mig att ta in och saker jag måste lära mig att hjärnan liksom slutar fungera framåt kvällen. Ledsen för det!

Idag har jag i alla fall jobbat mellan 9 och 19 och det kändes att det var ett par timmar längre än vad jag är van vid. Men det har varit en jätterolig dag! För första gången på ett bra tag riktigt längtar jag till att det ska bli morgon så att jag får gå dit och prestera! Jag har mycket mer energi (ja, det kanske låter konstigt när jag är helt slut, men jag känner ändå i kroppen att det är en helt annan energi därinne) och de två senaste dagarna har jag vaknat 30 minuter innan klockan skulle ringa (för övrigt en timme tidigare än vanligt) och var pigg. Det är jag inte van vid.

Jag har fått jättemycket beröm idag och det värmer så i hjärtat. Spontant beröm följt av en klapp på axeln eller en kram som liksom verkligen menas av den som säger/gör det. Det är underbart! Även om jag är sjukt nervös över hur allt kommer att gå när jag väl är på plats så känner jag inspirationen att göra något riktigt bra!

Min röst verkar också vara på väg tillbaka, vilket är skönt. Min chef hörde inte ens att det var jag idag när jag svarade i telefonen. :) Jag längtar efter att kunna träna igen!

Jag har också haft GP här och vi får väl se hur det gick... Jag kände mig lite småfånig när jag stod ute i mörkret och snällt posade som fotografen ville. Så det blir att ut och jaga tidning när allt är klart! Spännande!

Nej... Nu ska jag återhämta mig lite och sen sova! Fredag imorgon! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0