Antalet fjärilar har växt.

Då var det snart dags. Imorgon för att vara lite mer exakt. Då drar min två veckor långa introduktion igång. Det kommer att bli korvstoppning och jag har därför köpt ett nytt, rosa anteckningsblock. Här ska minsann antecknas! :)

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå det här. Jag börjar ett nytt jobb imorgon! Overkligt, men underbart!

Just nu bor det miljoner fjärilar i min mage! Det fladdrar och pirrar. Huvudet är fullt med tankar och funderingar. Hur ska det gå? Hur ska jag kunna få in allt nytt i min lilla hjärna? Vad ska jag ha på mig? Jisses! Det lär inte bli mycket sömn inatt inte...

Nej... Nu ska jag slappa lite framför tv:n innan det blir till att krypa till kojs.

Håll tummarna för mig imorgon hörrudu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0