Det gick inte riktigt som jag hade tänkt.

Klockan är redan 16.30 och jag har inte alls hunnit långt med dagens planer!

* Svida om från pyjamas till jeans och blus.

* Bege mig in till stan för en sen frukost med ett födelsedagsbarn!

* Ta en tur till Allum för att inhandla hårspray.
  Bellbox hade stängt så trippen till Allum var förgäves.

* Åka hem och baka något inför imorgon (sista dagen!)

* Städa (STOR sådan!)

* Vila lite på soffan för att kurera halsen som fortfarande inte är helt bra.

* Kolla Solsidan.

* Tidigt i säng så att min kropp får återhämta sig och bli piggelin igen.



Ja... Jag har alltså några punkter kvar!! Kladdkakemuffinssmeten är snart klar så den punkten kan jag snart bocka av också, men ändå...  Så... Dags att sätta igång!


Uppdatering 1,5 h senare! Nu är jag lite mer i fas! Lägenheten är storstädad, kladdkakemuffinsen är klara och det är bara grädden som ska vispas till och bären ska plockas fram ur frysen. Så... Nu ska jag ta en välförtjänt paus på soffan innan jag ska fixa mig något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0