Det röda lilla kortet.

Herregud! Jag är helt slut! Tanken var att jag skulle jobba 09 - 16 idag, men det dök upp så himla mycket att jag (och stackars Christer) inte lämnade Allum förrän vid 19 (eller jag lämnade 19.15...). Min hjärna är helt överfull av ny information, tankar, orosmoln, glädje, jävlaranamma, peppighet, inspiration och massa annat. Jag tog några steg bakåt idag, men ack så många framåt! Så är det ju ibland och så länge stegen framåt är fler än de bakåt så är allt utomordentligt bra! Sådana här dagar är det också helt underbart att ha en mamma att vädra sina tankar med. Tack för det!!

Tänk då också så glad jag blev när jag först fick veta att jag kommer att få en liten extra lön den här månaden (utöver slutlön från gamla jobbet) och sen kom hem och personalkortet låg i ett kuvert på dörrmattan! Underbart! Här ska köpas skor på måndag. :) Ja, sen har jag ett paket att hämta också som jag totalt glömde av idag (vad det innehåller kommer du att få veta här i dagarna)! Jisses. Rena julafton!

Men... Först ska jag ha helg och försöka smälta allt innan jag går på en monstermånad rent arbetsmässigt (vem har sagt att det ska vara lätt att byta jobb? Här ska jobbas så det ryker! Vem behöver lediga dagar?) och det ska bli så in i nordens roligt. Tufft, men roligt!

Så... Nu ska jag ta av mig mina ytterkläder (kom hem för nästan en timme sen, men sitter fortfarande med jacka och halsduk på mig) och ställa mig och baka lite muffins. Mina tillfälliga kollegor på Avenyn ska såklart få lite fika imorgon! Underbara är vad de har varit!

Här är ett litet smakprov på vad min skogarderob eventuellt ska uppdateras med (jag måste ju såklart prova dem först!). Vad tycks?


    


  



      




     




    

Bilder lånade från www.dinsko.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0