Heeeeeelt sluuuuuut!

Åtta timmars hårt arbete med prestationskrav (helt och hållet mina egna, men jag tycker bannemej att jag visade att jag kan det här! Fick en kram av butikschefen när jag skulle gå för att jag hade varit så duktig! Ja, lite får jag faktiskt skryta.), hårt arbete och tusen nya saker att lära mig. Sen tre timmars matlagningskurs där jag först började undra vart jag hade hamnat, men som sen visade sig vara en mycket trevlig kväll med otroligt god mat (gillar morgondagens matlåda skarpt)! Totalt sisådär elva timmar på stående och gående fot. Behöver jag säga att min hjärna är helt överhettad? Behöver jag säga att huvudet gör ont? Behöver jag säga att fötterna ömmar?

Så nu orkar jag inte mer för idag. Jag lägger ner verksamheten och kryper till kojs. Imorgon väntar jobb 9 - 19 varav eftermiddagen ska läggas på att gå igenom hela Din Skos concept med concept-Åsa (hej mera korvstoppning!), och på kvällen ska jag faktiskt få lite besök från Göteborgsposten. Yes du läste rätt. Jag ska få hem tidningen på besök. Varför? Det tänker jag inte avslöja. Kanske får du veta när det är klart. Kanske inte.

Men nu får det vara nog. Hejdå och godnatt!


Här hade jag velat ha en fin liten bild, men jag orkar inte gå och hämta kameran och ta en bild. För vad skulle jag ta en bild av? Ingenting i nuläget. Jag orkar inte. Så det får bli ett bildlöst inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0