Kan inte himlen alltid se ut så?

Söndag. Det var skönt med lite sovmorgon! Visst... Jag hade kunnat sova liiiite längre, men jag var tvungen att gå upp och äta frukost så att jag är redo för MRL om ett par timmar. Så det var bara att kliva upp och äta morgongröten som idag bestod av rågflingor och hela linfrön. Gott!

Även idag är det vårkänsla ute! Det ser i alla fall så ut när jag tittar ut genom fönstret. Solen skiner och himlen är blå (dock med några lätta, luftiga moln på sina ställen). Vad termometern visar vet jag inte, men det ser i alla fall inte iskallt ut ute. :)

När jag tittar ut på himlen önskar jag att den alltid kunde se ut så. Blå, solig och fin. Det gör mig glad. Det är härligt. Så bort med gråväder tack och in med blå himmel på heltid!

Nej... Det blir inget vettigt idag så jag avslutar där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0