Kvällens bästa. Kvällens sämsta.

Jag sitter just nu i soffan och äter lite nudelwok. Magen kurrade när jag kom hem och hur lägligt var det inte då att det stod en stekpanna full med smarrig kinesisk nudelwok i kylen? Jag tackar mig själv för det!

Det har varit en rolig kväll!! Först middag och singstar hos Jessica (stackars grannarna...) och sen en runda på stan med dans. Jag insåg precis att klockan ska ställas fram och att hon alltså är 05.30 just nu. Oooops!

Så... Kvällens bästa och kvällens sämsta?

Kvällens sämsta:
*Alla knepiga killar/män som härjar på stan! Vart kommer de ifrån och vad vill dem mig?
*Att vi ställer fram klockan en timme så att jag missar lika mycket sömn.
*Att min nudelwok är slut.
*Att de stundtals spelade otroligt märklig musik.
*Att jag inte orkar tvätta av mig sminket.

Kvällens bästa:
*Singstar!
*Att jag fick dansa i massor!
*Nudelwoken.
*Alla komplimanger jag får för min frisyr (som just nu är utväxt, raggig och har otroligt ful utväxt. Om du frågar mig...)
*(och kanske det allra roligaste!)Killen som stod bakom Jessicas rygg och långsamt knäppte upp två knappar på sin skjorta och glesade den. Sen praktiskt taget kastade han sig över Jessica. Det var rena brottningsmatchen på dansgolvet. Jag stod och skrattade så att jag knappt fick luft till slut.

Men... Nu är klockan alldeles för mycket för mitt eget bästa. Imorgon väntar kanske fönsterputsning, slapp på soffan och lite jobbförberedelser. Så nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0