Rätt ord. Rätt tillfälle. Rätt in i hjärtat.

Alldeles strax ska jag stupa i säng. Veckan har startat hårt med en mastodontdag på jobbet i måndags, Laholm t/r igår och en lång dag på jobbet idag följt av matlagningskurs. Timmarna bara rullar på. Jag hinner knappt komma till jobbet innan det är dags att gå hem igen. Och då kommer jag ändå en rejäl stund innan jag egentligen ska vara på plats. Underbar känsla!

I morse fick jag också helt rätt ord sagda till mig. Vid rätt tillfälle och de gick rätt in i mitt hjärta. Ord som jag tog emot med stolthet och skräckblandad förtjusning! Det var stora ord och jag känner att jag har en hel del att leva upp till. Men jag ska allt visa vad jag kan! Vad han vet att jag kan. Därmed basta!

Så... Imorgon väntar en dag med massa, massa jobb! Det är så mycket som ligger där och väntar på mig och jag är rädd att tiden bara ska rusa iväg imorgon igen. Därför ser jag till att än en gång vara där rejält i förväg. Massa som ska hinnas och göras. Härligt! Underbart! Utmanande!

Därför säger jag godnatt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0