Spring is in the air.

Onsdag. Allaredan. Dagarna rusar fram! Jag hinner nästan inte med. Snart är min introduktion slut och det är dags att sätta igång på riktigt. Det ska bli så himla roligt, men jag är samtidigt så in i nordens nervös. Jag vill så gärna göra bra ifrån mig. Förväntningarna på mig är höga. Men det blir nog bra! Bara jag tar det i min egna takt och betar av lite i taget. Pö om pö.

Jag fick en försmak på det redan igår när jag fick reda på lite saker som har hänt på mitt jobb. Jag hoppas att det har ordnat upp sig till nästa vecka! Hoppas hoppas.

Våren är verkligen på väg! Jag känner det i luften. Det är så mycket ljusare både på morgonen och kvällen. Luften är inte lika vinterkall. Vår! Jag vet... Det kan fortfarande komma rejäla bakslag, men jag vill gärna tro att våren är på väg hit på allvar. Så idag tar jag fram en vårig tröja. En svart topp med blommor och puffärm. Supervårig och med svart kjol och pippikängor till blir det perfekt. :) Så idag sprider jag lite vårkänslor!



Snyggt matchat med likblek hud...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0