Svarta svanen.

Precis hemkommen från bio och cafébesök. Mycket trevligt, mycket spontant (vid 18-snåret när biobesöket blev bestämt låg jag på soffan i myskläder efter en löparrunda i solen. Förberedd på en kväll hemma i soffan). Sånt gillar jag.

Filmvalet för kvällen var Black swan med Natalie Portman i huvudrollen. En roll som gav henne en Oscar för lite drygt en vecka sen. Att hon fick en Oscar för den prestationen är i mina ögon inte särskilt konstigt. Hon var fenomenal! Jag funderade flertalet gånger på om hon verkligen är mentalt frisk i verkligheten. Tolkningen av den psykiskt sjuka ballerinan var otroligt bra! Filmen var lite speciell och stundtals hoppade hjärtat halvvägs ut ur bröstkorgen, men jag gillade den skarpt! Och som sagt... Portman var lysande! Om du inte redan har sett den så tycker jag definitivt att du ska ta dig till närmsta biograf och se den snarast!

Nu ska jag lägga huvudet på kudden och sova lite. Imorgon väntar MRL-pass (mage/rumpa/lår) på Sportlife Exclusive. Benen är redan möra efter dagens 7,2 km långa löparrunda. Kanske inte så långt och jag sprang inte särskilt snabbt (ca 43 minuter), men med den enormt jobbiga motvinden jag hade genom hela rundan så var 7,2 km definitivt tillräckligt. Jag tänkte också försöka putsa mina fönster, tvätta och storstäda. Behövligt! Sen drar en ny arbetsvecka igång. Den sista hela veckan jag gör innan jag slutar. När jag slutar på lördag och tar helg så har jag bara en dag kvar... Sen bär det av på nya äventyr. Nervöst? JA!!

Så... Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0