Vår, vår. Underbara vår.

Sicken lördag! Det är alldeles fantastiskt väder ute! Himlen är klarblå, solen skiner, termometern visar kanske 6 - 10 grader och jag riktigt känner energin komma till mig. Visst... Det är lite småkyligt i skuggan och i luften, men ändå alldeles underbart.

När jag skulle ut innan tog jag en tunnare jacka, den tjocka stickade halsduken byttes ut mot en tunnare sjal och vantarna fick snällt bo i min väska. Om jag hade kommit ihåg solglasögonen skulle det ha varit pricken över i:t. Men det får bli nästa gång!

Jag passade också på att använda inviga den fina vårklänningen som jag fick av herr och fru A i födelsedagspresent. Den är så vårig och fin att jag bara längtar efter att få matcha med min jeansjacka och ett par fina ballerinaskor (som jag inte har köpt än... De finns med på min lista över typ 15 par som jag vill köpa. Vad hände där?). Men det får vänta en liten stund till.

Nu ska jag äta lite nudelsoppa och fixa mig lite fin för ikväll då jag och Maria ska ut och äta lite. Det får bli en lugn kväll för mig så att jag blir helt piggelin. Yes.

Jag hoppas att du får en fin lördag!


Marinblåvitrandigt med orangerött skärp och orangeröd sjal med blommor på! Vårigt!




Är det inte vårigt!? Jag har en sådär snygg utväxt bara... Men det ska snart åtgärdas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0