Delete... Oooooops!


Jag sitter och knåpar på min låtlista inför lördag. Egentligen borde jag sova, men jag insåg precis att lördag inte är så långt bort. Bara ett par dagar bort! *gaaaaahhhhh*

Min låtlista var egentligen ganska så klar. Bara ett par låtar jag ville köpa och lägga till. Men... Så fick jag för mig att jag skulle ta bort en låt så jag tryckte snabbt delete och enter och vips var heeeeela låtlistan borta! Jag stod visst på låtlistan och inte på låten. Oooooops. Inte första gången det händer. Samma sak hände kvällen innan Midnattsloppet i somras. Låtlistan som hade varit klar i flera veckor, med låtar där nivåerna var helt perfekta, tempoväxlingarna bra, bra flow inför loppet... Och så i två små knapptryck var allt borta! Klantigt!

Varför gör jag då samma sak igen? Med en nästan färdig låtlista? Dubbelklant! Jag kommer knappt ihåg hälften av låtarna som var med (2 h och 30 min låtar är inte lätt att komma ihåg) och ordningen ska vi inte tala om. Attans!

Så nu börjar jag om från början. Jag har insett att loppet är rätt långt så en del låtar återkommer några gånger under loppet. :) Jag menar... Jag kan ju inte höra Veronica Maggios Jag kommer en gång under hela loppet!! Den får vara med flera gånger. Jag blir så glad av den så kan jag få lite extra energi i benen så tackar jag och tar emot. Får väl se hur jag känner någonstans i Vasastan när låten kommer för femte eller sjätte gången. *hihi*

Jisses! Tänk att det snart är dags. En del av mig är superpeppad! En annan del är mer eller mindre panikslagen och vill bara hoppa över hela skiten. Men icke! Här ska springas (läs: lufsas) med ett leende på läpparna (läs: plågat och halvt döende ansiktsuttryck) så det står härliga till! DU hejar väl? I hope so. :)




Är den inte helt underbar! Jag vill bara hoppa och dansa när jag hör den. Jag vil sjunga med för fulla munnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0