Grus i ögonen.

Efter ett par månaders otrolig pigghet har nu tröttheten intagit min kropp. Jag hade nog nästan kunnat sova hur mycket som helst för tillfället, men det går ju inte riktigt. Tyvärr.

Igår var värsta trötthetsdagen på länge. Visst... Jag kom i säng rätt sent i måndags och klockan ringde 05.50 trots att det var min lediga dag... Men... Igår kväll hade jag så svårt att hålla mig vaken. Strax innan 19.30n somnade jag till på soffan och vaknade sen till vid 20.05. Då var jag helt slut och det var snudd på omöjligt att ta sig till sängen. Men jag lyckades och sen sov jag i nästan 11 timmar. Ändå har jag grus i ögonen.

Egentligen är det inte konstigt...

Så... Nu ska jag ta mig en varm dusch och sen krypa till kojs. Imorgon väntar reg-möte och det ska bli trevligt att träffa alla butikschefer igen. Inte för att jag kommer ihåg vad så många heter och vart de jobbar (försök själv komma ihåg 21 personers namn och vart de jobbar efter att ha träffat dem i några timmar! Det är svårt!)... Men trevligt ska det bli. :) Men först några timmars skönhetssömn. Ljuvligt!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0