Hej där bleka spiror.

Den här tiden på året är underbar! Jag älskar våren och sommaren. En sak som inte är lika rolig just när våren/sommaren har kommit är de bleka benen. De är riktigt degvita och helst av allt vill jag bara gömma dem i ett par jeans eller tjocka leggings. Det känns liksom inte bekvämt att blotta det bleka!

Varje år försöker jag tänka positivt och intala mig själv att såhär är det ju för alla! Så... Efter lite mental peppning och alldeles för många kollar i spegeln så går jag ut med mina bleka med alldeles lysande i solen. Men oj så härligt det är att känna vinden mot huden! Då är det värt det.

Idag kör jag bara ben. Till de degvita skapelserna blir det en randig kjol med flätade detaljer och fickor som jag köpte på Cubus förra året. Naglarna (både tårna och fingarna) har jag målat i en härlig orangeaktig färg från Make up store som heter Linda. Jag känner mig nu väldigt somrig och beredd att möta värmen ute!! Men först ska jag trägga GP som anländer om sisådär 25 minuter. Håll utkik den kommande veckan. :)



En av favoriterna från förra sommaren, men benen är sjuihelsike mycket blekare!



Knalligt nagellack från Make up store. Turkos ring från Lindex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0