Kalla ben.

Under dagen idag gick jag och längtade lite efter min rast. Jag hade bestämt mig för att lyxa till det med en glass efter maten. Jag skulle köpa en riktigt god en och gå ut och sätta mig med min bok och läsa i solen. Så jag hastade i mig maten och begav mig ner till Maxi och köpte en glass (twister... *mmmmm*). Sen tog jag alla rulltrappor upp till plan fyra på Allum. Med glass, solglasögon och bok i högsta hugg.

Behöver jag säga att jag blev sjukt besviken? Himlen var alldeles grå, regnet hängde i luften och vinden var kall. Och där kom jag med bara ben och sandaletter. Jag fick snällt gå ner igen och sätta mig på mitt lilla kontor och äta min glass. Besviken, besviken. Menmen... Inte mycket att göra något åt.

På väg hem från jobbet blev mina ben iskalla. Inte alls särskilt skönt. Jag fryser typ fortfarande även om det är drygt en timme sen jag kom hem.

Nu ska jag krypa till kojs. Jag ska upp tidigt imorgon bitti för att åka till jobbet och ha ett litet samtal med min chef. Spännande! Efter jobbet blir det Liseberg för att lyssna på Petter och September. Så... Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0