"Ny" klänning och sandaletter på!

Åh vad det var skönt med lite sovmorgon idag! Jag vaknade strax innan 09, men det är numera underbart lång sovmorgon för mig! Lovely.

Efter en långsam morgon ska jag nu bege mig in till stan en sväng tänkte jag. Inte för att jag behöver något, men att kika är ju alltid trevligt. :) Vi får väl se om det blir något som får följa med mig hem eller inte. Det får tiden utvisa.

Den soliga och våriga dagen till ära har jag på mig klänningen som jag köpte på min shoppingrunda för ett par månader sedan. Den är helt underbar, men jag har liksom glömt bort den! Så idag såg jag hur den hängde där oanvänd (och med lappen kvar) i garderoben och längtade efter att få bli använd. Idag är dagen då det ska ändras. :) På fötterna (som är nyfixade och tånaglarna är målade i fin röd färg) har jag mina nya, svarta tygremsandaletter med korkklack. Jag har också plockat fram jeansjackan. Vår. Jag känner mig vårig och fin! Håll i dig nu våren och stanna kvar!



Mönstrad klänning från VILA. Ursäkta utväxten...



Finfina sandaletter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0