Snabbvisit till Halmstad och Laholm.

För en liten stund sen kom jag hem från en snabbvisit i Halmstad och Laholm. Jag åkte ner efter jobbet igår kväll, sov hos systeryster och Niklas, tillbringade dagen på systers salong och fick håret fixat (inte en dag för sent!! Det var alldeles för långt och raggigt. Nu är det kort och blont igen med en svag pastellton. Nice), fikade med Pillis och Maja i Halmstad och sen tåget hem. Snabbvisit it was, men inte fel det heller. :)

När jag och Pillis satt och fikade kom en kille i... Jamen säg 18-20 årsåldern (eller Pillis?) fram till mig och sa: Jag måste fråga... Är det du som är September? Det slår bannemej inte fel! Varenda gång jag är nyklippt (och även när jag inte är nyklippt när jag tänker efter) så får jag höra det. Trevlig komplimang, men liiiiite uttjatat! Vad svarade jag då? Jag log mot killen och sa att jag tyvärr inte är September och då gick han lite generat därifrån. Kanske borde jag ha sagt: Jajemänsan! Det är jag! Vad hade hänt då? Näääästan så att jag är lite sugen på att testa nästa gång det händer. :)

Nu ska jag slappa lite på soffan innan det blir sängen och uppladdning inför fyra låååånga dagar på jobbet! Tjingeling!



Mitt "nya" hår. Lite mer pastelligt än vanligt känns det som och det är
lite ovant. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0