Snart firar jag två månader.

Tiden går så sjukt snabbt just nu! Jag insåg för en stund sen att jag snart har varit på mitt nya jobb i 2 månader. 2 månader?! Tänk att det redan är så länge... Jag kan inte annat än att konstatera att jag har hamnat rätt. Det känns rätt i hela kroppen och jag trivs så enormt bra! Visst... Jag ska inte sticka under stolen med att det har varit krävande och händelserika två månader som verkligen har satt mig på prov. Ordentligt! Men om jag får säga det själv så tycker jag att jag har bevisat för både mig själv och folk runt omkring mig att jag bannemej kan! Det har stärkt mig mer än jag någonsin kunnat tro.

Det här med att känna känslan av att det är så rätt är underbar! Det får en att vakna med glädje i kroppen. Ja, oavsett om klockan ringer 05.50, 07.00 eller 09.00. Är det rätt så är det rätt! Punkt slut. :)

Just nu ser jag bara fram emot alla utmaningar som komma skall. För ja... Det lär komma fler. Inget förvånar mig numera. :) Jag ser fram emot att prestera mer och bättre. Utveckla och förbättra. Höja och förvåna. Japp. Jag siktar högt!

Men... Nu är jag faktiskt ganska så trött eftersom klockan ringde tiiiidigt i morse. Så jag ska hämta min tvätt i tvättstugan och göra mig i ordning för natten. Imorgon är jag ledig, men ska på ett möte på Allums centrumförening. Sen ska jag träffa GP och sen umgås med Fru A och lilla L. Trevligt!

Så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0