Trycker på stora knappen.


Äntligen! Ja, äntligen. Äntligen får jag två dagars ledighet i rad och det känns underbart! Jag ska verkligen, verkligen försöka koppla bort jobbet även om jag har semesterplanering, schemagrejer, exponering, lagerombyggnad och massa annat att tänka på och planera. Saker som verkligen måste lösas och prioriteras. Men inte i helgen. Jag ska verkligen försöka!

Jag ska försöka trycka på stora pausknappen. Hela jag behöver det. Men det är ju så himla roligt och jag trivs ju så bra... Därför är det svårt att pausa. Jag vill prestera hela tiden. Lyckas, visa att jag kan. Nu säger dock både kropp och knopp stopp. Jag behöver en paus och då får det bli så!

Jag inleder min lediga helg med Johannebarmat (ja, ikväll var jag faktiskt lite lat) och ett glas vitt vin (eller två). Detta framför Så ska det låta följt av Twilight. Imorgon ska jag göra ingenting! På söndag ingenting. Jo, lite planer har jag, men på det stora hela ingenting. Underbart!

Så... Nu trycker jag på pausknappen (som såklart är rosa) och njuter av min ledighet!



Nej inget gristryne utan min pausknapp. :)


Bjuder också på en gammal favorit som Patrik Isaksson sjöng i Så ska det låta för en stund sen. Älskar den!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0