Tunga ben!

Trots matkoma efter den sena lunchen och trötthet så begav jag mig ut på en löparrunda. Men oj så tungt det var! Benen var som cement. Motvind och uppförsbackar. Trots detta blev det 7,5 km på dryga 47 minuter. Inte supersnabbt, men det var det tempot kroppen orkade idag!

Inatt ska jag sova på en sak. På ett beslut. Jag är relativt säker, men ibland behöver man liksom bara fundera lite till. Så är det nu. Men imorgon... Då ska jag ha ett beslut. Jag hoppas att det blir bra!

Nu duscha och äta lite fil och müsli. Det blir tidigt i säng idag. För imorgon väntar en tidig morgon och en dag fylld av lagerombyggnad. Kul? Nej. Men allt här i livet är inte kul och då gör jag det bästa av situationen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0