Vill inte. Vill inte. Vill inte. Vill inte.

Jag hade sett fram emot sovmorgon. Såklart vaknade jag strax efter 08. Men jag gav mig inte. Så jag låg kvar och halvslumrade ett par timmar till och det var superskönt! Precis vad jag behövde.

Nu skrotar jag runt i myskläder och drar mig för dagens aktivitet. Storstädning. Under den senaste månaden har jag gjort det som måste göras härhemma (dammsuga det värsta, städa badrummet, diska tallrikar...) i brist på tid och ork i och med nya jobbet. Men idag! Ja då ska här städas! Nu finns det ingen ursäkt. Här ska dammas, torkas lister, röjas i dressingroom, torkas i köket, rensas kylskåp, dammsugas, moppas golv, bytas påslakan... Japp en storstädning. Tror till och med att jag ska vädra!

Ja... Allt detta ska bli gjort! Om jag får tummen ur. Varför ska det vara så svårt! Nä bannemej... När Gilmore girls är slut så ska jag sätta igång. Jag ska. Jag ska. Jag ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0