Den får mig att vilja dansa.

Den här dagen har varit en bra dag. En såndär bra dag som man mer än gärna hade spolat tillbaka och gjort igen. Egentligen har det inte varit en speciell dag. Långdag på jobbet. Åkte hemifrån tidigt och kom hem sent. Men det har varit en riktigt bra jobbdag! Det började med en riktigt glad överraskning som gjorde mig både stolt och nöjd! Sen fortsatte det med mycket att göra, trevliga kunder, REA-fix, lite ombyggnad av herravdelningen och hattprovning som gjorde att det kom skrattårar och jag fick kramp i magen. En bra dag!


Jag tänkte bjuda på en låt som får mig att vilja dansa. Videon får mig att vilja dansa ännu lite mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0