Ledig.

Den här dagen gör jag inte många knop. Jag är ledig och ledig ska jag vara! Punkt slut! Jag tänkte bjuda på två små musikvideor. Den ena hittade jag för att jag skulle ordna med en nedräknegrej inför New York och den andra hittade jag via den videon. :) Båda är med Alicia Keys och det var låtar jag hade glömt bort lite, men de är ju så bra! Så denna lördag får du njuta av två bra låtar. Vassegod!

Den första är No one. Älskar den låten och Alicia Keys är ju otroligt snygg i den. Jag hade så gärna velat ha hennes fina, lockiga hår!




Den andra får mig att drömma mig bort. Men snart behöver jag inte drömma längre! När jag tänker på det får jag nästan resfjärilar i magen. Empire State of Mind med Jay Z och Alicia Keys.



Ha en underbar lördag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0