Men brun fot.

Det fick bli pendel till jobbet idag. Bussen körde ifrån mig. Eller ja... Jag var lite sen och hann inte fram till bussen. Så kan det gå.

Lite skomode. I höst är det väldigt mycket bruna skor i butikerna. Ljusbruna, konjaksbruna, gulbruna, mörkbruna och allt däremellan. Jag köper i vanliga fall alltid svarta skor, men i år bestämde jag mig för att satsa på något annat också. Två par bruna skor har det blivit och här är ett par av dem. En känga i gulbrunkonjaksfärgad (svårdefinierbar färg) textilmocka och rejäl kilklack. Helt rätt i höst. Såklart inhandlad på Din Sko!

Jag tycker att det är snyggt att ha bruna skor till exempel till svarta byxor för att bryta av. Skon kommer mer till sin rätt då. Ungefär på samma sätt som en svart sko till en brun byxa. Så tycker jag i alla fall!

Så.... Ta och satsa på ett par bruna skor i höst. Otroligt snyggt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0