Dagens facit.

Här är söndagens facit:

Sovmorgon: Ja, till 09.30. Skönt!

Antal besökta matbutiker: 3 st (Willys, Coop Konsum och frukt- och gröntbutiken runt hörnet)

Antal rundor till matbutiker: 4 st (Willys två gånger och de andra en gång)

Tid lagd på att ta mig till matbutik/handla/gå hem: cirkalisa 3 timmar

Dagens motion: Fyra rundor till olika matbutiker

Antal bakade kakor: 2 st

Antal lyckade bakade kakor (med mina mått mätt): 0 st

Antal i mina ögon misslyckade kakor: 2 st

Antal svordomar under kakbak: Har slutat räkna!

Tid lagd på att handla ingredienser och baka kakor: cirkalisa 4 timmar och 3 minuter

Dagens känsla: Irritation, humoristiskt (tänk dig själv att inse att du behöver gå ut och handla en andra, tredje och fjärde gång) och skrattretande.

Dagens första lärdom: Kolla alltid skafferiet och kylen innan jag går och handlar! Även om jag är 99 % säker på att jag har allt hemma! Ibland slår den där 1 % in.

Dagens andra lärdom: Kokande toscasmet är varmt!

Summasummarum av dagen: Underbart skönt att vara ledig även om dagen inte riktigt har gått som jag hade planerat. Nu väntar städning, tvätt och laga mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0