Det är mycket nu ja.

Jag lever. Jag mår bra. Ingen har rövat bort mig. Det har helt enkelt varit så jäv*a mycket (ursäkta svordomen). Ja, det är ursäkten. Jag har inte hunnit med.

Kortfattat vad jag har sysslat med senaste veckan:

* Jag har gått och blivit fast anställd på mitt jobb (grattis till mig)

* Jag har blivit fullmatad med budgeteringsinfo. Snart dags att budgetera för första gången (grattis till mig)

* Jag har varit långledig i hela tre dagar.

* Under min långledighet besökte jag Malmö för att fira min pappas födelsedag.

* I Malmö åt jag alldeles för mycket mat, drack gott vin och åt lite snacks.

* I Malmö fikade jag också på ett trevligt franskt café (tartlette med hallon är smask).

* I Malmö tränade jag också lite på tjugonde våningen med utsikt över hela Malmö.

* Precis bredvid hotellet åt vi världens absolut godaste Kinamat.

* Jag drack för första gången te till en middag (gott!).

* Restaurangägaren var helt underbar och jag ställde massa frågor (vill ha honom som middagsgäst!)

* Ja, jag åt alltså världens absolut godaste Kinamat (Kin Long heter stället).

* Håkan Juholt åt där också.

* Håkan med familj bodde även på samma hotell som vi och åt frukost bara ett stenkast från oss.

* På tal om frukosten... För mig blev det aningens mycket socker (hej nutella, pannkakor och sylt).

* Jag skaffade en ny fin mobil (ifån it is).

* Jag har jobbat lite för mycket.

* Jag har haft möte med min chef som återigen överöste mig med beröm.

* Jag har jobbat så in i pipsvängen med mina nyckeltal (en av anledningar till ovanstående beröm).

* Jag sträckte lite på mig och blev samtidigt lite generad över ovanstående beröm.

* Fick också sagt att det är ju såklart att jag nu blir fast anställd.

* Ligger på sjuka 2,0 i snitt på veckan. Vad hände?

* Ska nu däcka i sängen och INTE sitta uppe till kl 01.00 och spela Angry birds på nya telefonen (väl spenderade 7 kr kan jag tillägga... Jisses sicket roligt spel!).

Japp... Lite av vad jag har pysslat med. Höres snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0