Om det fanns en app.

Nu för tiden startas datorn alltmer sällan. Anledningen? Min nya Ifån. På den kan jag ju göra nästan samma saker och det är så mycket smidigare. Nackdelen är att vissa saker inte funkar, som till exempel att blogga. Jag kan skriva en rubrik, men inte mer. Trist. För om det hade funkat hade inläggen och bilderna blivit fler.

Men... Jag ska försöka bättra mig. Försöka.

Statusen idag denna måndag. Jag har ont i ett finger utan att veta vad jag har gjort. Jag är snuvig i näsan och halsen ömmar. Menmen. Jag ska inte klaga. Det finns de som har det värre.

Statusen denna vecka. Fullproppad! Inte en lugn stund känns det som. Men jag lovar mig själv att det snart måste komma en lugn stund. En dag då myskläderna är på hela dagen. En dag som liksom bara slöas bort. Japp. Så får det bli.

Statusen denna morgon. Måste göra mig redo för jobb. Så tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag brukar blogga med mobilen genom att maila. Man skriver en rubrik i ämnesraden och skriver sen inlägget i mailet. Om man vill ha en bild med så bifogar man bara den man vill ha. Det är jättesmidigt. Gör det typ 90% av gångerna :)

2011-09-27 @ 16:33:13
URL: http://thepeachylifeofjo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0