En längtan till äpplet.

I julas köpte jag Sex and the city-dvdboxen. Jag har velat ha den länge, men inte masat mig till att köpa den. Men nu var det dags! Bästa serien! Kan inte sluta titta!

Under helgen har jag plöjt några avsnitt. Eller ganska många. I mig växer en längtan. En längtan tillbaka till New York. Det suger i kroppen. Jag vill åka nu. Jag vill strosa på New Yorks gator, äta god mat (mexikanskt, hamburgare, grekiskt och kubanskt närmast i åtanken), dricka drink (Café Habanas Frozen margarita med jordgubb...), äta pinkberry och cupcakes, shoppa, strosa i Central Park, åka taxi för inga pengar alls.... Jag vill till New York. Jag. Vill. Till. New. York. NU.

Bara ett avsnitt till innan det är sovdags. Då ska jag drömma om det stora äpplet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0