Fy för missad buss.

Sitter äntligen på en buss hem. Dagen har varit fylld och nu måste jag hem och få några timmars sömn innan det blir jobb.

Så... Dagen då. Vaknade förvirrad strax efter 09 när klockan ringde och jag fattade inte riktigt vad som hände. Det är ju lördag skrek hela jag! Men jag pallrade mig upp och begav mig till jobbet.

På jobbet var det lite mindre galet än i fredags, men ändå galet när folk kom med 5-10 par skor var. Jobbade 3,5 h innan jag begav mig till herr och fru A med ett gäng femfyrssemlor. Jag och frun gick på stan. Sen mat, mello och film. Missade bussen hem med två minuter och fick sitta i lätt snö och vänta (tack för luva).

Nu är jag snart hemma och jag ska stupa i säng så jag orkar jobba lite imorgon. Längtar lite till fredag!

Japp. Intressant värre. Nu är min buss framme i alla fall. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0