Att göra-lista.

I mitt huvud har jag formulerat en att göra-lista inför helgen. Nu har jag satt den på pränt och jag inser att jag gör som vanligt - siktar högt! Tänkte göra det enkelt för mig, men på något sätt lyckas jag ändå kringelikrångla till det. Men förhoppningsvis blir det bra!! :)

Jag gillar listor. De får mig att bli lite mer strukturerad. I en stressad och pressad situation får de mig att komma ihåg. Därför gör jag dem ofta. Gör små fyrkanter framför så att jag kan kryssa för när något är gjort!

Visst kan listorna bli lite stressande i sig också. Om de innehåller för många punkter. Men de fallen är få. Alltsom oftast är de bra skit.

Men... Nog om listorna. Nu ska jag bocka av dagens måsten (eller ja... När bussen är framme ska jag göra det) och sen blir det bums hem och börja förbereda! Fyrkanter ska kryssas för!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0