I säng med en bok.

Jag älskar arter läsa! Det är så otroligt avslappnande. Mitt läsande går i periodernas antingen läser jag ingenting eller så plöjer jag bok efter bok efter bok. När jag är inne i mina läsarperioder jobbar jag mig lätt igenom flera böcker i veckan. Jag läser när jag äter frukost. Jag läser när jag väntar på bussen. Jag läser när jag äter lunch. Jag läser när jag väntar på bussen. Jag läser när jag kommer hem. Jag läser när jag ska sova. Hela tiden.

Nu var det längesen jag var inne i en läsperiod. Dels har jag inte prioriterat det (dumt nog), dels har jag inte vetat vad jag vill läsa. Men jag saknar läsandet.

Igår fick jag två böcker i födelsedagspresent. Perfekt! Här ska läsas! Så nu har jag krupit ner under duntäcket och ska läsa några kapitel i den första innan jag somnar. Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0