Katastrofhår.

Tiden bara springer och springer. Snart är det mitten av januari. Jag önskar att det fanns en pausknapp så jag kunde pausa lite. Eller i alla fall en spela väldigt långsamt-knapp så att jag kunde speeda ner allt lite.

Nu finns ju inget av dem och jag får bara gilla läget och hänga på så gott det går!

För tillfället har jag ett katastrofhår! Utväxten är allt annat än smickrande och frisyren ska vi inte tala om!! Jag tycker knappt man kan kalla det för frisyr ens. Långraggigt är vad det är! Bara hänger eller står ut på ställen som gör så att jag ser ut lite som Stig Helmer. Inte fint.

Men på lördag är det dags att göra något åt det. Frågan är bara vad? Någon som har några förslag?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0