TV-tips.

Jag kollar i stort sett aldrig på TV längre. Jag trycker igång den på morgonen för att ha lite ljud i lägenheten, men i övrigt är den nästan alltid avstängd. I stället följer jag serier på nätet. Kollar på min rast, på bussen, på tåget eller var det än må vara. Ibland kollar jag på serier i datorn hemma i soffan. Då kan jag liksom styra själv när jag vill och kan titta.

Innan jul sträckkollade jag dansk/svenska serien Bron. Riktigt bra! En annan gång alla avsnitt av någon amerikansk serie jag tyckte lät bra. Eller så kollar jag bara hela veckans Halv åtta hos mig.

Just nu kollar jag Masterchef Australia (hur jäkla bra är inte Masterchef?! Fullkomligt älskar mystery box challenge, invention tests och elimination tests! Avundas deras matkunskaper och otroliga fantasi och kreativitet) och Mildred Pierce. Den sistnämnda går just nu på SVT. Ingen aning om på vilken dag och tid dock. Jag kollar på SVT play i mobilen. Serien är otroligt bra!!! En av mina favvoskådisar Kate Winslet är helt lysande! Igår kväll såg jag del 2. Sorgligt. Tårarna kom på slutet. Shit vad bra! Se den!

Näst på tur står Kronjuvelerna och någon serie med Magnus Samuelsson (han den där store och starke som även kan dansa). Någon som har sett dem? Bra? Dåligt? Sevärt? Någon annan serie jag bara måste se? Hit it!


Kommentarer
Postat av: Anonym

game of thrones!

2012-01-16 @ 21:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0