Varför?

På lunchen igår var jag och handlade tre kassar mat. Stora sådana. Massa tunga saker som 1,5 l mjölk, glasburkar med bostongurka, jordnötssmör och chilisås (sicken kombo kanske du tänker! Jajemensan säger jag!), massa turkisk yoghurt, konservburkar, 1 ton potatis och lite annat smått och gott. Jag trodde att mina händer skulle sprängas på vägen hem! Det gjorde så himla, himla ont!

Tyvärr var jag inte klar efter de påsarna. Nej idag inhandlade jag en till kasse mat (juice, 2,5 kg nötfärs och två stora läskflaskor bland annat) och två kassar dricka på systemet. Plus att jag ska kånka med mig en stol hem! Varför gör jag alltid såhär? Varför? Varför? Varför? Jaja. Återigen får jag stå mitt kast. Varsågod kära jag! Varsågod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0