Dubbel. Enkel. Trippel.

Just nu har jag mellanlandat i soffan innan det är dags för duschen. Min kropp har verkligen fått jobba idag!

Planen var att gå på ett pass och till min glädje såg jag att en av mina favvostepledare körde två pass idag! Helst ville jag gå på trippelstep, men när jag skulle boka i torsdags var det fullt så i stället blev det vanlig step.

Men!! I förmiddags såg jag till min stora lycka att det fanns två lediga platser till trippelstepen!! Så jag körde båda. Först enkel sen trippel och alltså dubbel. Plus promenad till och från Friskis. Typ tre timmars motion. Helt slut i benen men så jädra roligt!! Step är inte träning för mig utan bara glädje! Jag dansar runt som om jag vore med i en dansfilm från 80-talet trots att jag i själva verket nog mer ser ut som en flodhäst, men det bjuder jag på!

Nu blir det dusch, mat, röja och förbereda mellomys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0