Sista rycket.

Måndag igen. Jag börjar faktiskt känna mig rätt ordentligt mör och sliten av det här tempot. Bristen på en drös saker märks. Energinivån är låg och även om jag sover så är jag trött. Värmen gör att det är svårt att somna och sömnen blir lite sisådär. Därför laddas inte batterierna som de ska.

Men nu är det sista rycket! Även den här veckan är en lång en. Efter det blir det en riktig kortvecka. Förhoppningsvis bara två dagars jobb och sen ska jag bara ta det lugnt! Sova ut på morgonen. Lata mig på dagen. Slappa på kvällen. Njuta av fler lediga dagar på en gång än jag har haft totalt under den senaste månaden. Känns lite sjukt, men ack så ljuvligt!

Så den här veckan ligger fokus och målet på nästa vecka. Det är dit jag blickar. Dit jag strävar.

Men nu är det måndag och att göra-listan ska betas av. Så nu ska jag alldeles strax ta tag i det. Bussen ska bara komma fram först :).

Ha en finfin måndag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0