Min skönhet har anlänt!

Sitter i soffan under en filt och dricker hett te med smak av jordgubb och fläder. Till det en knäckemacka. Huvudet känns bättre och jag funderar på om det är luften på jobbet som är boven? *hoppashoppas* För jag ska inte lämna WO på lördag. Attans heller!

Jag och mamma planerar en eventuell weekend i höst! Kanske Stockholm... Vi får se. Mysigt är det i alla fall. Åka bort med mamsen (och kanske, kanske systeryster) och bo på hotell, äta gott, dricka vin, kanske gå och spa:a, kolla i affärer... Bara njuuuta! Så vi får se!

Idag när jag kom hem från jobbet låg det en lapp att jag hade fått paket! Eller ja... Stort brev stod det. Så jag knatade ner till Willys för att se vad det var. Efter att ha stått i kö ett tag, växlat några ord med Janne Josefsson (dialogen löd något sånt här... JJ: Ska ni också hämta ut paket? Jag: Ja, tanken är det. Men vi väntar på att någon ska komma hit och hjälpa oss. JJ: Ok. (till sin son) Då ställer vi oss i kö) och försöka smida weekendplaner med mamma i luren så fick jag mitt kuvert. 

Gissa vad det var?! Min lila, fina klocka såklart! Efter massa pill kunde jag äntligen korta länken och nu pryder den min lilla handled som en smäck! Åh så fin den är! Ett mycket bra köp tycker jag. :) 



Visst är den fin?!

Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg ! Den röda landar snart i min brevlåda :)

2010-08-17 @ 20:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0