Drömmen om saft

Jag borde verkligen, verkligen sova nu. Ögonen klarar knappt att vara öppna och kroppen är på väg att sättas på paus. Det har varit en trevlig kväll med grill, rosé, skratt, trevliga människor, massage, dans och promenad hem. Men nu är jag heeeelt slut och jag borde som sagt sova, men först lite saft. För jag drömmer alltid att jag dricker saft när jag har varit ute. Så då tänkte jag gardera genom att dricka lite saft innan jag går och lägger mig. Kanske gör det att drömmarna om saft uteblir?





*hmmmm* Borde verkligen gå och sova NU! Det är typ ljust ute och det kan ju vara skönt med några timmars vila innan det är dags att kliva upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0